Service & Contact


Contact opnemen met ZoeteGroet

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben dan kun je ons bereiken middels de volgende gegevens:

Via het contactformulier

Per mail: info@zoetegroet.nl

Whatsapp: 085 - 2007 023 (voeg ons toe aan contacten en stuur ons een Whatsapp bericht)

Facebook messenger: @zoetegroet en stuur een PB

Instagram: @zoetegroet en stuur een DM

Telefonisch: 085 - 2007 023 (maandag t/m vrijdag 09.00 - 12.00 uur)

Contactformulier

Herroepingsrecht

ZoeteGroet verkoopt voedingsmiddelen met een beperkte houdbaarheid. Daarnaast worden de pakketjes gepersonaliseerd. Tevens speelt het hygiënische aspect een rol. Om deze redenen vervalt het herroepingsrecht en is de koop na succesvolle betaling definitief. Pakketjes kunnen dus niet geretourneerd worden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk vervelend! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zoetegroet.nl. We zullen dan ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij de ontvanger af te leveren. Bestellingen worden uiterlijk de eerstvolgende werkdag verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Alle ZoeteGroet pakketjes worden gratis verzonden per brievenbuspost. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag ná verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Brievenbuspost wordt in Nederland bezorgd op dindag t/m zaterdag (niet op zondag en maandag).

Corona maatregelen / lockdown

Door enorme drukte bij vervoerders zijn pakketten langer onderweg dan je gewend bent. De gemiddelde levertijd ligt nu op 1 - 3 dagen. Houd hier dan ook rekening mee met bestellen! Doorgaans worden de meeste pakketten binnen deze termijn afgeleverd, echter kan het in sommige gevallen helaas langer duren. Mocht een pakket na 7 dagen nog niet geleverd zijn, dan wordt er gekeken naar een passende oplossing. Je leest meer over deze regeling in onze algemene voorwaarden onder artikel 9.

Indien je meer zekerheid wil tijdens de bezorging is het mogelijk om het pakje aangetekend te versturen. Hiervoor geldt een meerprijs. Je bent er dan zeker van dat het pakje terecht komt bij de geadresseerde. Indien het pakje vermist wordt óf beschadigd heb je 7 dagen ná verzending direct recht op terugbetaling van het aankoopbedrag óf de keuze voor een gratis vervangend product.

Het is helaas niet mogelijk voor ons om alle track and trace codes in de gaten te houden. Mocht je twijfelen of andere vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen via Whatsapp of email. We kijken dan even met je mee.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal

De volgende methodes worden binnenkort toegevoegd:
– Creditcard
– Klarna

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten?
    • Alle ZoeteGroet pakketjes worden gratis per brievenbuspost verzonden. Daarnaast kan er tegen meerprijs gekozen worden voor een aangetekende verzending (extra zekerheid) en verzending naar het buitenland (Europa).
  • Hoeveel snoep / drop / chocolade zit er in een pakketje en hoe groot is dit pakketje?
    • In ieder pakketje zit minimaal een halve kilo zoetigheid. In de Fudge Groetjes zit zelfs bijna een kilo! De pakjes hebben een A5 formaat. De ZoeteGroet MiniMix pakjes hebben een A6 formaat en wegen ongeveer de helft van de originele doos.
  • Wanneer wordt de bestelling geleverd?
    • Het pakketje wordt uiterlijk de eerstvolgende werkdag verstuurd. Als je op maandag besteld, wordt het pakketje uiterlijk op dinsdag verstuurd. Naar verwachting wordt het op woensdag geleverd.
  • Wordt er ook in het weekend geleverd?
    • De pakketjes die donderdag/vrijdag worden verstuurd, worden mogelijk op zaterdag geleverd
  • Kan ik het pakketje volgen?
    • De pakketjes worden per brievenbuspost verzonden mét track & trace code. Je kunt je verstuurde pakketje dus volgen. Je ontvangt een mail met trackingscode zodra het pakketje bij PostNL is aangemeld.
  • Past het pakketje door iedere brievenbus?
    • Een brievenbus dient te voldoen aan de minimale afmetingen van 26,5 cm. lang en 3,2 cm. hoog. Het pakketje past door deze opening. Echter bestaan er nog brievenbussen in bijvoorbeeld oude deuren, die kleiner zijn dan deze afmeting. De postbode zal dan in de meeste gevallen aanbellen. De levering kan hierdoor vertraging oplopen.
  • Welke ingrediënten en allergenen zitten er in de snoepjes / dropjes / chocolaatjes?
    • Op de pagina "productinformatie" kun je de ingrediënten en allergenen per pakketje bekijken. Ook in de webshop staat per pakketje deze informatie vermeld
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Na succesvolle betaling kan de bestelling helaas niet meer geannuleerd worden
  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    • Nee, helaas kan er geen gebruik gemaakt worden van het herroepingsrecht omdat het om producten gaat met een beperkte houdbaarheid. Daarnaast worden de pakketjes gepersonaliseerd én speelt het hygiënische aspect ook een rol
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    • Indien je nog iets wil wijzigen, adviseren we om zo snel mogelijk contact op te nemen, bij voorkeur via Whatsapp. We kunnen dan kijken of we je wijziging nog tijdig kunnen verwerken. Helaas kunnen we dit niet garanderen. We doen echter ons uiterste best om je pakketje naar tevredenheid bij de ontvanger te bezorgen!
  • Hoe kan ik betalen?
    • De betaalmethode is op dit moment Ideal. Creditcard en Klarna worden hier binnenkort aan toegevoegd
  • Ik heb een andere vraag, op welke manier krijg ik het snelst antwoord?
    • We adviseren om je vraag via Whatsapp te stellen, we streven ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden